Kehitämme autokauppaa – selkeä missio Netwheelsin toimintaa ohjaamassa

Täällä Netwheelsillä kaikella toiminnallamme on selkeä missio: autokaupan kehittäminen. Erityisesti tähtäämme autokaupan kehittämiseen kolmella osa-alueella: johtaminen, kannattavuus ja asiakaskokemus. Johtamista pyrimme parantamaan antamalla autokaupan toimijoille paremmat työkalut markkinan ja oman toiminnan ymmärtämiseen. Näitä työkaluja ovat esimerkiksi autorekisteri- ja vaihtoautodataa tarjoavat joustavat dataratkaisut. Autokaupan kannattavuutta kehitämme muun muassa alati kehittyvällä vaihtoauto-ohjelmisto GT-X:llä, joka digitalisoimalla ja helpottamalla autokaupan rutiineja kiihdyttää autokaupalle kriittistä varaston kiertonopeutta.

Jotta johtamista ja kannattavuutta kehittävistä ratkaisuista olisi maksimaalinen hyöty on tärkeää panostaa myös asiakaskokemukseen. Asiakaskokemusta autokaupassa pyrimme parantamaan antamalla alan toimijoille välineet kohdata asiakkaat paremmin, mikä pitkässä juoksussa hyödyttää kaikkia osapuolia. Aina ajantasalla olevat autojen tiedot kaikissa myyntikanavissa ja helppokäyttöiset myyjän työvälineet – jotka mahdollistavat vaikkapa koko vaihtoautokauppaprosessin yhdeltä seisomalta missä ja milloin tahansa – ovat esimerkkejä siitä, millä tavoin pyrimme muovaamaan autokaupan asiakaskokemusta vaivattomammaksi.

Kehitämme autokauppaa parantamalla:

Johtamista

Ymmärrys markkinasta ja omasta toiminnasta.

Kannattavuutta

Varastokierron maksimointi.

Asiakaskokemusta

Autonvaihtamisen polku asiakkaan ehdoilla.

Millaisia ilmentymiä missio tuo päivittäiseen tekemiseen?

"Sanoisin, että noin yleisesti firman fokus on tiukentunut aika paljon ja mietitään hyvin tarkasti mitä me aletaan ylipäätään tehdä. Mission avulla voidaan jatkuvasti vertailla, et onko meidän uudet ajatukset ja tekemiset meidän pitkän aikavälin tavoitteiden ja firman fokuksen mukaista toimintaa. Ja niin siis myös jatkuvasti tehdään. Se on vaikuttanu myös siihen, et miten saan keskityttyä omaan työhön ja työyhteisöön".
Topi
Product Owner, Autohuuto
"Kuuntelemme käyttäjiä jatkuvasti ja panostamme kovasti asiakaskokemuksen parantamiseen. Jokainen asiakkaalta tullut asiallinen palaute ja kehitysehdotus otetaan käsittelyyn ja ongelmat pyritään ratkaisemaan pikaisesti. Uusien ominaisuuksien kehittämisessä pyritään arvioimaan arvon tuottoa. Yleinen asenne tuotekehityksessä on, että pyritään laatuun ja hyvään käyttäjäkokemukseen."
Sampo
Product Owner, Autotie.fi & Vilkku

Kysymyksiä?